Saturday, 4 May 2013

Versi A. Samad Said : Pakatan Bertuankan Dajjal?



halus betul muslihat yahudi, 
nak sesatkan umat Islam akhir zaman ni,
bukan takat logo mata dajal sebiji,
sampai moto kempen pun ikut sekali,
kita tegur dgn ikhlas hati,
tapi macai2 dah tahap terkunci hati, 
bila dah taksub tahap gila barbie,
akal pun jatuh tahap kuda padi,
iman pulak jadi sekecil biji sawi,
syirik, dosa depa tak peduli,
iman & akidah ditolak ketepi,
sokong kemain pahaman pluralisme,
perjuangkan lagi golongan LGBT, 
gadai kalimah Allah demi undi,
terpesona dgn ptptn, air & wifi free,
terliur dgn kereta murah tahap timbang kati,
terbeliak dgn minyak nak ditambah subsidi,
walaupun tau manifesto PR bukannya janji,
nipu rakyat sana sini cuma nak kerusi.. 
sedih tengok sedara seagama ini hari,
sesat demi janji2 duniawi,
bila nak ngundi esok pagi,
mintalah petunjuk dari Ilahi,
pilihlah yg janji ditepati,
taat pd pemerintah macam yg diperintah Nabi,
Insya-Allah selamat Islam, melayu & ibu pertiwi.
-HL

RG : yg tadak iman jer boleh terima bende2 camni & ikut dajjal.. Na'uzubillah.

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..