Thursday 15 March 2012

Anwar Takut Dengan Pemimpin PKR Sendiri?

 
Semalam, dalam entri Blog Anwar Ibrahim Demi Rakyat (Israel), Bapak Anwar Bin Ibrahim menzahirkan rasa bimbang dengan rakyat asing dikatakan diberi hak mengundi. Kononnya kalau dibiarkan, maka ramailah minah2 Indon & mat2 Bangla beratur di pusat pembuangan undi masa PRU nanti. Ini menyebabkan data senarai pengundi SPR di ragui kesahihannya. Hmm.. Bunyinya macam orang dah start prepare alasan bila kalah PRU..

Reverse sikit: Apapun, mungkinkah ini adalah luahan "tersirat" Anwar. Kalau rakyat asing diberi hak mengundi pun sudah ditakuti, rakyat asing yang ada hak mengundi dan menjadi wakil rakyat mestilah jauh lebih digeruni! siapa mereka yang dikesan memiliki kod 71 dalam mykad nih? Di sini ada beberapa contoh:

zuraidah Binti Kamaruddin
Ada yang kata dia ni jelmaan "mak lampir". gentayangan menakutkan rakyat jelata dikatakan hobi nombor wahid beliau. aura keangkerannya mampu menyebabkan sesapa saja hesteria. Banyak2kan baca ayat kursi bila beliau ada berhampiran. Malang nasib penduduk Ampang apabila Mak Lampir ni dilihat lebih berminat meratah lembu di NFC, dari menjaga kemuslahatan penduduk setempat..

Badrulamin
Ostat import ni terbukti pakar melingkupkan imej PKR. Dulu ada kes "membapaksetankan" bekas mufti perlis, pastu saja cari pasal tabalkan Anwar jadi Imam mahdi. Baru2 ni tukar profession jadi kaunselor untuk isteri yang dah nak cerai dengan suami, sesi "kaunseling" jam 2 pagi. Dah tak pasal2 rakyat cop PKR = Perosak Keharmonian Rumahtangga..
Azmin Ali
Yang ni lain sikit. Khabarnya Anwar cukup takut & bimbang kalau dia merajuk! Ada pulak khabar angin kata si Azmin ni sanggup berkongsi segala2nya dengan anwar. diberitakan dulu anwar sanggup berlari2 anak dalam hotel memujuk Azmin (sini). Sampai sanggup jadi kempen leader semata2 supaya Azmin dapat kerusi nombor 2 PKR..

Reverse Gear : Pelik juga Anwar ni. takut sangat pada pengundi rakyat asing yang tak wujud walhal parti sendiri ada orang asing, dapat dana pun dari sumber asing, sokong keselamatan negara asing, main "konda-kondi" ngan chinadoll warga asing..

No comments:

Post a Comment

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..