Friday 6 January 2012

Lagu tema di Sg Buloh Mulai Minggu Depan..

Wan Azizah isteri yang baik & sanggup berkorban demi suami serta sayangkan keluarga. Berat dugaan yang ditanggungnya.(klik sini) Dia tak mampu berkata benar di khayalak ramai tapi pada masa yang sama tak berani menipu di mahkamah.

"2. Mengapa Wan Azizah, Presiden PKR yang juga bini Anwar tidak datang membela Anwar dalam Mahkamah. Sedangkan nama Wan Azizah disenaraikan sebagai saksi pembelaan Anwar? Adakah Wan Azizah tidak yakin dengan "kesucian" Anwar?
Bukankah Wan Azizah yang isytihar Anwar sebagai manusia anugerah tuhan? Bukankah Wan Azizah sanggup berbohong Anwar hendak ditembak mati sebab itu Anwar perlu lari ke Turki tidak lama selepas Saiful membuat lapuran polis mengadu diliwat Anwar? Bukankah Wan Azizah sanggup berbohong jam Omega ada pada dia untuk melindungi kegiatan pelacuran Anwar dengan China-DOLL yang didedahkan oleh Datuk Eskay kawan baik Anwar sendiri?
Mengapa tiba-tiba dalam kes meliwat Saiful, Wan Azizah tidak menggunakan peluang membela Anwar dalam Mahkamah? Mengapa Karpal Singh tidak panggil Wan Azizah sebagai saksi memberi keterangan membela Anwar dalam Mahkamah!
Jadi rakyat kena gunakan otak, kalau Wan Azizah, Presiden PKR dan bini Anawr sendiri tidak membela diri Anwar dalam Mahkamah, mengapa pula rakyat mahu diperlembukan untuk membela Anwar di jalanan!"(klik sini)
Anwar hanya ingat isteri masa susah.. masa senang, chinadoll dan "lubang kunyit" juga yang dikejar. nampaknya lagu dibawah bakal berkumandang di sungai buloh start minggu depan..

No comments:

Post a Comment

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..