Monday 9 January 2012

Puak Mata Satu Membuktikan Kedajalan Mereka!

Kalau dah logo pun mata dajal, pekung peel kedajalan puak mata satu ni makin terserlah walau cuba diwangikan dengan laungan refomasi, selamatkan malaysia dll. bahkan umpama virus H1N1, peel menjangkit sesapa yang rapat dengan mereka
Puak mata satu ni cukup anti dengan sesiapa yang konsisten perjuangkan Islam. Dulu YB zulkifli Nordin dipecat kerana lantang pertahankan kalimah Allah, sekarang ni atas arahan puak mata satu ni, YB Hasan Ali pulak ditalak PAS kerana tidak menyokong demo 901. Walaupun sebelum ni ada timbalan ketua pemuda PAS sound puak mata satu ni jangan campur urusan dalaman, namun pihak atasan PAS pantas mencium pale lutut & sujud pada kehendak puak berkenaan. 
Ini meletakkan mereka2 yang beraliran ulama dalam PAS dalam dilema. Menyuarakan pendapat atas kepentingan Islam adalah darah daging mereka namun kalau didengari puak mata satu, alamat mereka ditalak tanpa bicara pihak atasan PAS sendiri yang rata2 terdiri dari penjilat tegar puak lakhnat tu. Nak selamat, terpaksa la bersuara dalam hati sahaja, tanda selemah2 iman.
Pihak polis juga tak terlepas dari putar belit puak mata satu ni. Niat baik polis untuk menaikkan darjat perhimpunan haram ini kepada tahap makruh dengan memberi permit beserta 10 syarat dikencingkan secara terbuka. Depan polis cakap lain, belakang polis pusing lain. Nak sokong orang yang buat benda haram mestilah dengan cara perhimpunan haram, baru bertepatan dengan citarasa dajal mereka.

No comments:

Post a Comment

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..