Thursday 5 January 2012

Sesuatu Yang "Angker" Bakal "Gentayangan" Di Depan Mahkamah Isnin ini!

Spesis : Mak lampir
Genus : Langsuey @ punti emak selepas evolusi
Asal   : Luar Negara (rujuk Mykad) tapi macam mana boleh menetap di negara ni? magik betul..

Biasanya makhluk2 angker sukar dilihat dan berada di dimensi ghaib. Makhluk2 ini hanya boleh dilihat pada keadaan2 tertentu sahaja.. macam bakar kemenyan malam Jumaat Kliwon ke, bertapa di atas kubur ke.. tapi yang ni tak ghaib, boleh dilihat jelas rupa bentuknya. Cuma penduduk Ampang susah sikit nak "nampak" sebab beliau jarang turun padang..

Biasanya makhluk2 macam ni tak boleh dibuat kawan, jauh sekali nak dijadikan hamba abdi, tapi yang ni spesel kerana terpilih menjadi Ahli parlimen. cuma jalankan tugas ahli parlimen je dia kantoi, nyakat orang (yang merupakan naluri semulajadi beliau) jugalah kerja hariannya..

Biasanya kemunculan makhluk2 "angker" ni akan mengakibatkan sesapa yang lemah semangat akan tersampuk, histeria, hilang kawalan dan bertindak liar. Haa.. yang ni memang sama. Berhati2 dan perbanyakkan baca ayat kursi bila dia ada berdekatan supaya tidak terpengaruh dengan aura keangkerannya..

Nampaknya FRU perlu tubuhkan skuad khas yang terdiri dari Ustaz2, pakar alam ghaib serta ghostbuster bagi menangani seekor mak lampir yang amat "angker" dan bakal "gentayangan" di perkarangan Mahkamah Tinggi Isnin ini..

Catatan Tambahan : Sesapa berani tolong pakukan sikit tengkuk mak lampir ni dengan paku 5 inci..mana tahu muka dia bertukar jadi kiut sikit. muka dia sekarang ni huduh bebenor! 

No comments:

Post a Comment

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..