Friday 6 January 2012

901: Strategi Ini Mungkin Dalam Perkiraan Anwar..


Manusia jika dah terdesak kadang-kala sanggup lakukan apa sahaja. Bagi manusia yang bertahap "anugerah tuhan" & "Imam Mahdi", perkiraannya pasti jauh lebih tinggi dari manusia biasa. Orang biasa mana ada "terliur" dengan lubang tahi jantan, pada masa sama masih bernafsu "membalun" chinadoll yang tak pernah beristinjak.

Jadi, apa yang luar biasa, (selepas strategi awalan seperti upah bomoh, peras ugut & cubaan rasuah fail) yang kita boleh fikirkan boleh berlaku pada 9/01 ini? Tak mustahil "drama" Wan Azizah atau Nurul Izzah mahupun Anwar sendiri ditembak dan "cedera parah" demi memancing simpati rakyat seperti berlaku di Taiwan (klik sini)

Lagilah kalau berpuluh ribu penyokong berkumpul di perkarangan mahkamah, siap ada "maskot" mak lampir lagi. kekecohan akan meletus, mak lampir pasti menggunakan "aura" keangkerannya untuk mempengaruhi ribuan penyokong supaya hilang kawalan & bertindak liar.

Skrip bershit tahun lepas pun ada "kejadian" mengejutkan, orang mati disebabkan keganasan polis. Tapi kesilapan skrip berkenaan orang mati tu hidup balik! Pasti anwar takkan ulangi kesilapan macam ni. segalanya akan dibuat se"real" mungkin. pistol real, peluru real, tembakan real, kecederaan real tapi bahu atau kaki yang bakal jadi sasaran mungkin dah dibius dulu.  

Walaupun bukan time pilihanraya (PRU macam dah dekat ni) tapi isu ini boleh berpanjangan sampai PRU. Isu anwar bersalah dah bertukar jadi Isu Anwar teraniaya dan bakal digoreng dipentas ceramah pakatan yang galak diadakan setiap hujung minggu, sepanjang tahun.

Hint yang anwar bagi, pakatan akan bertambah "menyengat" walaupun dia masuk penjara tak bersalahan dengan strategi ni. walaupun beliau sedang beristirehat dipenjara, pakatan kekal bersatu dibawah isu dan namanya untuk beberapa ketika selagi isu ini masih panas.

Jadi, apa pula strategi kerajaan & polis menghadapi kelicikan Anwar mencipta isu? skrip kena HIV, racun Arsenik, mata lebam tak mustahil berulang. Ambo rasa polis boleh letakkan sam ketot "sekamar" dengan beliau. Ada geng yang "montok" lagi "gebu" mungkin dapat "membizikan" Anwar dari mencipta isu & strategi yang bukan2!!

1 comment:

  1. Mestilah Bro dia ni kan ka bijak/anoogerah tuhan lagi...kita ni apalah yg reti ...yre tak

    ReplyDelete

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..