Wednesday 4 January 2012

..Kerana Yang Haram Itu Ada ummph!


Ramai tahu (kecuali mereka2 yang jahil mukarab) lubang tempat laluan "sisa buangan" tu haram untuk "dinikmati" kerana kotor, berkuman dan yang lebih penting haram hukumnya disisi agama. namun, bagi mereka yang bersultankan nafsu syahwat, itulah yang paling diminati, kerana yang haram itu ada ummph!

Ramai pun tahu (kecuali mereka2 yang iman zero, yilek) lesbian, gay, biseksual dan seks bebas tu bersalahan dengan tabi'e manusia, merosakkan sahsiah umat yang lebih penting haram hukumnya disisi agama. namun, bagi mereka yang berkiblatkan budaya barat, itulah hak asasi, tanda kemodenan & open minded, kerana yang haram itu ada ummph!

Ramai jugak tahu (kecuali mereka2 yang berpeelkan dajal) menipu, membohong, memfitnah dan mencarut itu sifat yang keji, berdosa dan yang lebih penting haram hukumnya disisi agama. namun, bagi mereka yang berpresidenkan sifat gila kuasa, ahhh aku peduli apa, putrajaya at all cost! kerana yang haram itu ada ummph! 

Ramai yang kompom tahu (kecuali mereka2 yang bingai tahap nauzubillah) berdemonstrasi, merusuh di jalanan serta perhimpunan haram itu perbuatan la'gha, takde pekdah, menyusahkan diri sendiri serta orang ramai, dan yang lebih penting haram hukumnya disisi agama. namun, bagi mereka yang taksub dan singkat akal, itulah yang peluang nak tunjuk gedebe dan semangat taat mengkhinzir buta, kerana yang haram itu ada ummph!!!!

1 comment:

  1. best,

    mohon linkkan blog tuan d blog saya dan jika dapat, dilinkkan bloh=g saya di blog tuan

    tq boss!!

    http://ucsungaiairtawar.blogspot.com

    ReplyDelete

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..