Thursday 5 January 2012

Strategi "Mantap" Samsul AMK Adakan Jamuan Tanpa Keluarkan Modal Sesenpun?


Sam ketot dikhabarkan sedang giat menjelajah seluruh ke pelusuk negara semata2 "mempromosikan" jamuan makan freenya yang beliau sendiri takkan keluar modal walau sekupang pun. Jamuan yang akan diadakan selepas habis demo haram itu bertempat di Pusat Latihan Polis (Pulapol) Jalan Semarak. menu Jamuan adalah berdasarkan berapa ramai yang turun demo haram ni, kalau ada 7-8 ribu macam bersih tahun lepas, ada harapan menu pun spesel, kalau takat sam ketot sorang, alamatnya polis kasi nasi putih lauk ikan kering je la.. tu yang beliau bersungguh2 "menghasut" murahsiswa seluruh negara turun sekali.

Pada perhimpunan Bersih 2.0 tahun lepas, beliau dikatakan frust tak dapat merasa masakan buffet nasi briyani daging kambing kerana cabut awal. RM25 satu kepala tu dan nasik tambah turut disediakan. Negara lain mana ada macam ni. Silap2 mati macam tragedi Tak Bai..

Jadi, pada 9/01 ni, kalau korang nampak Sam ketot berdemo sambil bawak mangkuk tingkat, tupperware plastik dan bersungguh2 menjadi yang terawal ditangkap polis tu paham2 aje la ye..

1 comment:

  1. gua berani tanggung so gua nak komen sket la. Mak Lampir ni jubor mesti masam. kakakakaka. Bastard Anwar!!!

    ReplyDelete

Anak batman jatuh kat gaung,
Berani komen berani tanggung..